آخرین مهلت ارایه رزومه یک صفحه ای دانشجویان دکتری

قابل توجه کلیه دانشجویان دکتری مکانیک 

گرایش تبدیل انرژی / طراحی کاربردی

ورودی ۹۵ و ۹۶ و ۹۷

جهت تعیین استاد راهنما لازم است تا روز یکشنبه 7 بهمن ، رزومه یک صفحه ای خود را مطابق الگوی ذکر شده در بند ۳- ب صفحه پروژه و پروپوزال دکتری در سایت گروه، به مدیریت گروه تحویل دهند تا در جلسه شورای گروه مورد بررسی قرار گیرد (می توانید فرم را بصورت PDF به ایمیل مدیر گروه  etemadi@ymail.com ارسال کنید). بدیهی است که امکان ثبت نام دروس در نیمسال 972 فقط برای دانشجویان دارای استاد راهنما و با تأیید استاد محترم راهنما مقدور خواهد بود.

http://setemadi.blogsky.com/PhDProj

-دانشجویان ورودی ۹۴ و قبل از آن، مطابق بند ۳- الف اقدام کنند

________________

یادداشتهای قدیمی


ثبت نام نیمسال 972 تنها به شرط تصویب فرم انتخاب استاد در شورای گروه مکانیک

دانشجویان دکتری ورودی 97، 96 و 95

تمامی دانشجویان دکتری مکانیک ورودی 95 و پس از آن باید تا قبل از زمان ثبت نام نیمسال دوم 97-98، فرم  انتخاب استاد راهنمای دکتری خود را در جلسه شورای گروه به تصویب رسانده باشند. جلسه شورای گروه مکانیک دو هفته یکبار تشکیل می شود. لذا زمانبندی لازم را مد نظر قرار داشته باشید.

توجه کنید که برنامه ریزی آموزشی ترم های آینده برای این دسته از دانشجویان در آذرماه انجام شده و بر اساس نظر اساتید راهنما انجام خواهد شد و انتخاب واحد دانشجویان بدون تأیید اساتید راهنما امکان پذیر نخواهد بود.

توصیه می شود دانشجویان محترم با مطالعه صفحه اساتید در سایت گروه و همچنین صفحه پروژه دکتری، و مراجعه به ایشان، نسبت به انتخاب استاد راهنما خود اقدام کرده و دروس نیمسال های آینده را بر اساس نظرات اساتید راهنما انتخاب کنند.

دانشجویان دکتری ورودی 94 و قبل از آن

از ابتدای نیمسال دوم 97-98

1-ثبت نام آزمون جامع فقط با تأیید استاد راهنما انجام خواهد شد

2- تعیین دروس آزمون جامع بدون تأیید استاد راهنما امکان پذیر نخواهد بود

*

چه کسی می تواند استاد پروژه دکتری باشد؟

پاسخ در همین سایت در برگه پروژه دکتری ... آمده است.

*

چگونه اقدام کنیم؟

بند 3 صفحه پروپوزال و  پروژه دکتری را مطالعه کنید

*

توجه: نظر به اطلاع رسانی های مکرر از بهمن ماه 96 ، از ابتدای نیمسال دوم 97-98، امکان ارایه فرصت ارفاقی برای تعیین استاد راهنما وجود نخواهد داشت.

________________________

نکاتی در مورد استاد راهنمای دوره دکتری

  1. بر اساس آیین نامه دکتری، تمامی مراحل انتخاب درس ها باید زیر نظر استاد راهنمای دوره دکتری انجام شود
  2. استاد راهنما وظیفه تعریف پایان نامه دکتری دانشجو را به عهده خواهد داشت و دانشجو باید تحت نظر استاد راهنما مطالعات خود را انجام داده و پروژه دکتری را تعریف کند.
  3. تغییر استاد راهنما نیازمند طی بروکراسی اداری است و تنها در صورت تایید شورای گروه مکانیک و شورای آموزشی دانشکده امکان پذیر خواهد بود.
  4. تعیین استاد راهنما بدون رضایت استاد راهنما ممکن نیست.
  5. در صورت عدم رضایت استاد راهنما از نحوه فعالیت دانشجو، و تصویب شورای گروه، استاد راهنما می تواند از راهنمایی دانشجو انصراف دهد.
  6. انتخاب واحد از نیمسال ۹۷۲ منوط به تایید استاد راهنما است.
  7. با توجه به اینکه هر استاد ظرفیت محدودی جهت جذب دانشجویان دکتری دارد، توصیه می شود قبل از ارایه فرم های انتخاب استاد راهنما، با سایر اساتید نیز ارتباط برقرار کرده و زمینه های مورد علاقه خود را با آنها در میان بگذارید